Versie 1.2.2

Voordelen

Rendement uit uw e-mail bestand door interactiviteit
De Actie Mailer roept op tot een reactie, dit kan leiden tot aankoop, bezoek, en het doorsturen van uw boodschap naar anderen (virale werking).

Vasthouden abonnees (retentie)
Doordat u steeds weer iets nieuws te bieden heeft, zoals een prijsvraag, een stemronde, een ledenwerfactie, nieuwe voordeelbonnen, zijn de e-mail abonnees minder snel geneigd om hun abonnement op te zeggen. Zo blijft uw kernbestand op de juiste grootte en kan het groeien.

Meetbaar succes
Door de Actie Mailer wordt meetbaar welke acties goed aanslaan, wat mensen van uw boodschap en aanbiedingen vinden, hoeveel mensen anderen bij de informatie over uw organisatie betrekken, en nog veel meer! Zo communiceert u veel effectiever en efficiƫnter.

Lastminute acties
Er kunnen last minute acties uitgevoerd worden. Als uw organisatie een actie op het laatste moment wil communiceren, bijvoorbeeld om de verkoop te stimuleren, dan kan door middel van de Actie Mailer zeer snel gehandeld worden.

Beter inspelen op de wensen van uw doelgroep
Met de Actie Mailer communiceert u vooral datgene waarin de doelgroep interesse heeft.

Free publicity genereren
Middels het laten winnen van een prijsvraag kunt u de prijswinnaars in het zonnetje zetten, en zo gratis publiciteit genereren. Met de Actie Mailer is een prijsvraag zeer snel op te zetten. Zo kunt u uw organisatie en bepaalde producten of diensten van extra aandacht voorzien.